بازاریابی محتوا بهعنوان یکی از جدیدترین و مؤثرترین شیوههای نوین بازاریابی، شامل موارد مختلفی است که همهی آنها بهشدت جذاب و مورد بحث است. یکی از این موارد موضوع بلوغ بازاریابی محتوا است. برخی از بازاریابان B2B از اینکه به محتوای آنها به چشم یک محتوای کهنه نگاه شود، فراری بوده و معتقدند محتوا باید همواره جوان و جذاب باشد. در این پست سعی داریم به موضوع بازاریابی محتوا و بلوغ بازاریابی محتوا نگاهی تازه بیندازیم بهطوری که اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که برای رشد خود از روش بازاریابی محتوا استفاده میکند دریابید که بلوغ بازاریابی محتوای شما در چه سطحی است؟
البته رویکرد این پست در مورد سبک نوشتن و تهیهی محتوا نیست، بلکه قصد داریم در مورد تکنولوژی و استراتژی بازاریابی محتوا بحث کنیم.
پنج پله از بلوغ بازاریابی محتوا به شکل زیر دستهبندی میشود:
--مرحلهی واکنشی
--مرحلهی پیشگیرانه
--مرحلهی همبستگی
--مرحلهی اتخاذ
--مرحلهی پیش بینی
درباره این سایت