بازاریابی محتوا به‌عنوان یکی از جدیدترین و مؤثرترین شیوه‌های نوین بازاریابی، شامل موارد مختلفی است که همه‌ی آن‌ها به‌شدت جذاب و مورد بحث است. یکی از این موارد موضوع بلوغ بازاریابی محتوا است. برخی از بازاریابان B2B از اینکه به محتوای آن‌ها به چشم یک محتوای کهنه نگاه شود، فراری بوده و معتقدند محتوا باید همواره جوان و جذاب باشد. در این پست سعی داریم به موضوع بازاریابی محتوا و بلوغ بازاریابی محتوا نگاهی تازه بیندازیم به‌طوری‌ که اگر شما صاحب کسب‌ و کاری هستید که برای رشد خود از روش بازاریابی محتوا استفاده می‌کند دریابید که بلوغ بازاریابی محتوای شما در چه سطحی است؟

البته رویکرد این پست در مورد سبک نوشتن و تهیه‌ی محتوا نیست، بلکه قصد داریم در مورد تکنولوژی و استراتژی بازاریابی محتوا بحث کنیم.


بازاریابی

پنج پله از بلوغ بازاریابی محتوا به شکل زیر دسته‌بندی می‌شود:

--مرحله‌ی واکنشی
--مرحله‌ی پیشگیرانه
--مرحله‌ی همبستگی
--مرحله‌ی اتخاذ
--مرحله‌ی پیش بینی

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

حسن یوسف www.everythings.com جیبوجت قرارگاه فضای مجازی نصر زنگ هوشمند مدارس کوچهـ معاونت فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی دنیای نرم افزار انجمن زمین شناسی دانشگاه پیام نور شیراز naslebartar