برنامه تضمین کیفیت در شغل تضمین کیفیت، یا کنترل کیفیت، ارزیابی و اصلاح روش های سازمان برای اطمینان از ارائه نتایج مورد نظر است. یک پلان تضمین کیفیت باید شامل ساختار سازمانی، جزئیات مسئولیت های هر کارمند و شرایط کارمند باشد که نیاز به انجام این مسئولیت ها دارد.
برنامه تضمین کیفیت همچنین شرایط لازم برای تامین کنندگان و مواد مورد نیاز آنها را مشخص می کند. این آزمون تست محصول را مشخص می کند و نتایج آزمایشات و شکایات مشتری را برای حل مشکلات و پیشبرد بهبود در سراسر سازمان فراهم می کند. کسب و کارهای کوچک از تضمین کیفیت برای افزایش بهره وری و بهبود رضایت مشتری استفاده می کنند.
ادامه مطلب
درباره این سایت