بازاریابی سبز با هدف ساخت محیط زیست سالم جمعی بنیان گذاشته شده است. این نوع از بازاریابی طیف گستردهای از فعالیتها همچون اصلاح و بهبود محصول، تغییر فرآیند تولید، بستهبندیهای سازگار با محیط زیست و همچنین بهبود شیوههای تبلیغاتی را شامل میشود که در نهایت منجر به تحویل یک محصول سالم و موثر به جامعه میشود.
توجه به بازاریابی سبز از دو جهت برای کسبوکارها مهم و حیاتی است؛ اول اینکه فعالیتهای ارزشمند در جهت حفظ محیط زیست یک مزیت رقابتی مهم برای کسبوکارها محسوب میشوند، زیرا در ذهن مشتریان تاثیر مثبتی دارند.
دوم اینکه کسبوکارها با این مزیت رقابتی میتوانند منحصربهفرد شوند و استراتژیهای مختلفی را جهت گسترش و توسعهی برند خود به عنوان خود به عنوان یک برند لوکس اعمال کنند / منبع متن : صنایعشو
درباره این سایت